Merhaba Herşey Var, |
Birkaç hafta önce KLM'nin müşterilerini ve çalışanlarını Covid-19 salgınından korumak için aldığı tedbirleri açıklamak için sizlere ulaşmıştım. O günden bu yana dünyada ve hayatlarımızda benzersiz bir değişim ve belirsizlik meydana geldi. Bu nedenle sözlerimiz dünyanın gerçekleri karşısında önemini yitirir gibi oldu. Küresel Covid-19 pandemisi bizi birçok alanda kesin kararlar almak zorunda bıraktı. Sizleri hem bu kararlar hem de bu yeni gerçeklik içinde KLM'yi normal koşullara nasıl hazırladığımız hakkında bilgilendirmek istiyorum.
Ülkeye Dönüş Hala ilk önceliğimiz, ülkesine geri dönemeyen müşterilerimizi ailelerine kavuşturmak. Bunu anlayışla karşılayacağınızdan şüphem yok. Son haftalarda, yüzlerce ülkeye dönüş uçuşu gerçekleştirerek yaklaşık 250 bin Hollandalı ve uluslararası yolcuyu sevdikleriyle bir araya getirdik. Bu önemli amacı gerçekleştirebilmek için Hollanda hükümetiyle, yerel elçiliklerle ve uluslararası hükümetlerle yakın iş birliği içinde çalışıyoruz.
Ürün ve hizmetler Salgına karşılık olarak ürün ve hizmetlerimizden bazılarını geçici olarak askıya aldık veya azalttık ve yeni süreçler uygulamaya başladık. Schiphol Havalimanı'nda ve diğer uluslararası havalimanlarında ve (mümkün oldukça) uçuşlar esnasında (yolcu oturma düzenleri) belirgin sosyal mesafe tedbirlerini uygulamaya başladık. Ayrıca uçak içindeki etkileşim sayısını azaltmak için yemek hizmetlerimizi sadeleştirdik. Schiphol'deki KLM Crown Lounge'ı açık tutmaya karar verdik ancak çalışma saatlerini ve yemek seçeneklerini azalttık. En yeni statü güncellemeleri koruyucu tedbirler için lütfen updates.klm.com adresini ziyaret edin.
Mevcut koşullar altında size KLM'den beklediğiniz şekilde hizmet verebilecek bir konumda olmadığımızın farkındayım. Yine de dünyanın her yerinden müşterilerimizin destek mesajlarını görmek içimizi ısıtıyor. Çalışanlarımız her koşul altında mümkün olan en iyi hizmeti sunma amacına derinden bağlıyken bu mesajlar da azmimizi güçlendiriyor. Mavi KLM kalplerimiz siz değerli müşterilerimiz için atıyor. |
|
Uçuş müsaitliği Bu küresel salgına rağmen bazı müşterilerimizin iş ile ilgili, ailevi veya kişisel nedenlerle seyahat etmesi gerekebiliyor. Sizin için burada olduğumuzdan ve sizi desteklemek için mümkün olabildiğinde uçuş gerçekleştirmeye devam edeceğimizden emin olabilirsiniz. Şu anda kıtalar arasında 25, Avrupa içinde ise 32 varış noktasına hizmet veren temel bir ağ işletiyoruz. Yerel yasa ve yönetmeliklerdeki mevcut düzenlemeler nedeniyle karşılaşmaya devam ettiğimiz belirsizliğin çok yüksek seviyede olduğunu göz önüne alarak gerçek zamanlı bir uçuş durumu takibi sistemi kurduk. Bu sayede Amsterdam varışlı ve kalkışlı tüm mevcut uçuşları görebilirsiniz.
Bir gün dönüp bu krize baktığımızda bu krizi havacılıkta pozitif değişim sağlayan bir katalizör olarak göreceğimize tüm kalbimle inanıyorum. Kabin içi sanitasyon ve hijyen, havalimanı tarama süreçleri ve kişisel alan tanımları gibi alanlarda hızlı yenilikler gözlemliyorum. Yakında tüm bu yenilikler norm haline gelecektir. Gelişmiş bir KLM seyahat deneyimi yaratmak için müşterilerimiz, yetkili makamlar, havalimanları ve havayolu ortaklarımız ile birlikte var gücümüzle çalışıyoruz. Bu krizden sonra doğacak KLM, sizin için daha iyi bir KLM olacak: amacına uygun, sorumlu ve sürdürülebilir.
Virüsün hem özel hayatlarımız hem de ekonomimiz üzerindeki ortak etkileri oldukça değişken ve belirsiz olsa da en önemlisi sizin ve sevdiklerinizin sağlığı ve huzurudur. KLM'yi seçtiğiniz için tekrar teşekkür eder, güvenli uçuşlar dilerim.
Saygılarımla, |
|
Pieter Elbers KLM Royal Dutch Airlines Başkanı ve CEO'su |
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder